Przydatny kalendarz z notesem

Z racji tego, że kalendarze są tak tanie, zapewniają znakomity zwrot z inwestycji. Wystarczy kilka sprzedaży, aby czerpać zyski z marketingu kalendarzowego – a o ile wydrukujesz atrakcyjny notes kalendarz i dostarczysz go do odpowiednio dobranej grupy odbiorców, przyniesie to wiele przychodów.
Skuteczna marketing.

Kalendarze mają znaczenie i są doceniane. Nie są następną ulotką reklamową wrzucaną do skrzynek pocztowych klientów ani nachalną rozmową handlową – to produkty, za które ludzie płacą duże pieniądze. Drukując kalendarze, które można podarować odbiorcom, tworzysz prezenty, z których mogą się cieszyć. Każdy korzysta z kalendarzy, ażeby pamiętać o niebagatelnych datach i wydarzeniach, a ponieważ kalendarze są przydatne, klienci będą je eksponować. Wielu z nich będzie się do nich codziennie odwoływać, dzięki czemu będą mieli kontakt z Twoją firmą codziennie w roku. Świetnie wytworzony kalendarz z notatnikiem pomaga nawiązać kontakt z klientami. Kalendarze powinny nie tylko i wyłącznie prezentować produkty i usługi, ale również zawierać atrakcyjne zdjęcia i ilustracje przedstawiające zainteresowania klientów, które są ważne dla Twojej firmy. Ponieważ kalendarze są często używane dzień w dzień (a w pewnych przypadkach nawet częściej), stanowią perfekcyjne narzędzie budowania marki. Klienci powinni widzieć nazwę i logo Twojego biznesu każdorazowo, gdy patrzą na kalendarze, zatem jesteś pierwszą firmą, która przychodzi im na myśl, gdy potrzebują tego, co sprzedajesz. Kalendarze są nie tylko wyjątkowym narzędziem budowania marki, ale stwarzają także sposobności całorocznego marketingu. Pomyśl z wyprzedzeniem, ażeby w strategicznych momentach roku zaoferować ekskluzywne sezonowe wyprzedaże, kupony i kody rabatowe.
Grupa odbiorców.
Kalendarze można wysyłać do wybranej grupy odbiorców za pośrednictwem poczty bezpośredniej, wręczać klientom w sklepie, odwiedzać klientów z kalendarzami w ręku, oraz umieszczać w strategicznych miejscach, takich jak restauracje, sklepy spożywcze i inne miejsca publiczne (oczywiście po uzyskaniu zgody). Wizytówki, broszury, magnesy, plakaty i ulotki można z łatwością dołączać do kalendarzy. W ten sposób można zwiększyć liczbę materiałów marketingowych, które klienci mają przy sobie, zaznajomić ich z bardziej szczegółowymi informacjami o firmie i zachęcić do kolejnych rozmów i wizyt. Ukierunkowanie odbiorców pozwala zmaksymalizować zwrot z inwestycji w kalendarze i zminimalizować nakłady. Wysyłaj kalendarze do ściśle określonej listy mailingowej, rozdawaj je wyłącznie właściwym klientom i umieszczaj w strategicznych miejscach, w których klienci często przebywają. Czy organizujesz specjalne dni sprzedaży? Bierzesz udział w festynach lokalnych? Organizujesz imprezy dla klientów? Możesz to wszystko wydrukować na kalendarzu, ażeby zwrócić uwagę na swoje wydarzenia w ciągu roku. Pomóż swoim klientom pozyskać to, czego potrzebują – zanim się zorientują, że tego potrzebują. Na przykład mechanik może zamieścić w kalendarzu listę kontrolną dotyczącą przygotowania auta do zimy, a weterynarz – harmonogram badań kontrolnych zwierząt. Takie funkcje są przydatne dla klientów i sprawiają, że wracają oni regularnie po więcej.

Sprawdź tutaj: notes kalendarz