Profesjonalny folder reklamowy

W działaniach marketingowych priorytetową rolę odgrywa interesujące i zwracające uwagę zaprezentowanie firmy oraz jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym formacie, choćby standardowy A4 testuje się najlepiej.

Zbyt mały format wpływa na jakość fotografii, poza tym zwiększa objętość, a nikt nie preferuje jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który umożliwia też proste powielanie kopii za pomocą zwyczajnych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co trzeba wiedzieć?
Aby folder reklamowy efektywnie zachęcał do skorzystania z usług naszego biznesu, musi spełniać kilka warunków. Głównie musi być szczegółowo wytworzony. Ważne, aby projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, tj. logo czy nazwa, powinny być odpowiednio wyeksponowane. Trzeba pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszego biznesu. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna oraz przejrzysty czytelny układ to natomiast nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być wykreowany z materiałów najwyższej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta oraz preferencje nawiązania relacji biznesowych. Warto więc wybierać materiały odznaczające się trwałością oraz wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów papierów ozdobnych. Papier wykorzystany na folder reklamujący propozycję firmy powinien mieć odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie oraz daje złudzenie solidności, co bez wątpienia przekłada się na pozytywne złudzenie. Co równie ważne, katalogi powinny być wykonane z najwyższą starannością, co oznacza także stosowanie ulepszeń. Bardzo dobry efekt wizualny zapewnia uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. Prócz tego warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje bardzo ciekawy efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, np logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane bardzo ważne elementy.
Dodatkowe informacje: folder reklamowy.